Logo CRM Yazılımı Nedir?

blank

Logo CRM Yazılımı Nedir?

LOGO CRM yazılımı ile ilgili detaylara girmeden önce CRM yazılımı nedir sorusunu yanıtlayarak başlayalım. CRM veya Müşteri İlişkileri Yönetimi, müşteri etkileşimlerinizi yönetmek için tasarlanmış iş sistemlerini ifade eder. CRM , şirketlerin müşteri yaşam döngüsü boyunca müşteri etkileşimlerini ve verilerini yönetmek ve analiz etmek için kullandıkları uygulamaları, stratejileri ve teknolojileri ifade eden bir terimdir. Amaç, müşteri hizmetleri ilişkilerini geliştirmek ve müşteriyi elde tutmaya ve satışları artırmaya yardımcı olmaktır. En temel düzeyde CRM yazılımı, tüm müşteri veri ve belgelerini tek bir platformda toplar.

Günümüzde CRM, genellikle hepsi bir arada kapsamlı bir CRM sisteminin veya CRM dahil farklı özelliklere sahip CRM yazılımının bir parçasıdır. CRM yazılımlarına daha kullanışlı hale getirmek için birçok ek fonksiyon eklenmiştir. Bu nedenle, yönetim ekipleri  artık sistemde kaydedilen ve raporlanan bilgilere dayalı olarak performansı ve üretkenliği izleme yeteneğine sahiptir. CRM sistemi, işletmelerin kullanması için farklı özellikleri veya yazılımları hepsi bir arada bir araca bağlayan bir yazılımdır. Kullanımı kolaydır ve en önemlisi gün içerisinde tüm farklı sistemleri kullanmak zorunda kalmadığınızda zamandan tasarruf sağlar. Örneğin, birkaçını saymak gerekirse tek bir platformda zaman takibi, proje yönetimi, faturalama ve kaynak planlamasına sahip olacaksınız. CRM sistemi, nerede olursanız olun kullanabileceğiniz modern bir bulut tabanlı Logo yazılımı olabilir. Alternatif olarak, şirketin web sunucularında barındırılan bağımsız bir CRM sistemi olabilir. Bu yazıda ağırlıklı olarak bulut tabanlı CRM sistemlerine odaklanıyoruz. Bulut tabanlı CRM’nin avantajları vardır. İnternet üzerinden, bir web tarayıcısı veya varsa mobil uygulama kullanarak erişebilirsiniz. Bulut tabanlı CRM’in kullanımı kolaydır ve hızlı bir şekilde uygulanabilir.

Logo CRM Yazılımı Ne İşe Yarar?

Artık CRM’in ne olduğunu biliyoruz. Peki CRM sistemi ne yapar? Neden bir CRM sistemine sahip olmalısınız – gerçekten bir tane almak için yatırım yapmalısınız? Yani, CRM sistemi bir yatırımdır. Bununla birlikte, bir işletmenin gelişmiş CRM yazılım çözümlerinin avantajlarından gerçekten yararlanmaya başlamadan önce, bir CRM sistemini değerli kılan özellikleri, işlevleri ve yetenekleri anlaması gerekir. Günlük iş operasyonlarını yürütmek için birçok farklı ve önemli görevde ustalaşmanız gerekir. Satışların, hesapların, ürünlerin ve hizmetlerin zirvesinde olmalısınız. Ek olarak, projeler, faturalama ve faturalandırma, takvimler, belgeler, kaynaklar ve takip saatleri ile ilgilenmeniz gerekebilir. İşinizi yürütmek için bu işlevlerin her biri için ayrı tek işlevli yazılımlar kullanıyorsanız veya bunlara bakıyorsanız, yakında sektörde çok fazla yazılım olacaktır. Tüm bu yazılımlar arasında gidip gelmek sandığınızdan daha fazla zaman alır.

Neden Logo CRM’e Yatırım Yapmalısınız?

CRM sistemi, müşterinin verilerini farklı özellikler veya işlevler arasında derler. Her zaman birbirine bağlı kişileriniz, satışlarınız, raporlarınız ve analizleriniz olacak; gerçek zamanlı veriler her zaman yanınızda. Faturalama gibi bazı işlevler de otomatikleştirilebilir. Neyi, kime veya ne zaman fatura keseceğinizi hatırlamanız gerekmez . Hatırlatıcılar da otomatikleştirilebilir. Faturalamanın zor olması gerekmez, basitleştirilebilir. Faturaları takip ederek zaman kaybetmenize gerek yok. Bulut tabanlı bir CRM, ihtiyaçlarınıza göre özelleştirilebilir. İş ihtiyaçlarınızla birlikte büyür ve ölçeklenir. Bu nedenle, şirketin büyüklüğü ne olursa olsun her şirket bir CRM yazılımından yararlanır. Logo CRM sistemi, işinizi geliştirmenize ve büyütmenize olanak tanırken zamandan ve paradan tasarruf sağlar. CRM yazılımına yatırım yapmanız için bazı nedenler:

  • İş bilgilerine erişmek için sürekli olarak birden çok araç arasında gidip geliyorsunuz
  • Gereksiz manuel veri girişi için çok fazla zaman harcanıyor
  • Daha uzun satış döngülerine yol açan alıcılarla uyum sağlamak için uygun adımların olmadığını fark ettiniz.
  • İletişimi kişiselleştirmek için toplu müşteri bilgisi yoktur
  • Satış ekiplerinizin ne yaptığına dair hiçbir fikriniz yok veya anlaşmalara öncelik verecek bir aracınız yok

Logo CRM Yazılımı Kapsamı

Bir CRM, şirketlerin işlerini yönetmeleri için tek bir yer sağlar. Şirketler, potansiyel müşterileri satış boru hattında izleyebilir ve potansiyel müşterileri anlaşmalara dönüştürebilir. Logo CRM sistemi, şirketlere projeleri, satışları ve teklifleri yönetme ve ayrıca raporları ve analitiği görüntüleme aracı sunar. İyi bir CRM, işletmelerin zamanı, fatura saatlerini takip etmesine ve muhasebe yazılımını entegre etmesine olanak tanır . CRM, işletmenizin büyümesine yardımcı olur. Bir CRM sistemi, daha etkili iç iletişime sahip olmanıza yardımcı olur ve iş arkadaşlarınızla dosya ve bilgi paylaşmak daha kolaydır. Bu, işleri hızlandırır ve projeleri daha hızlı tamamlar, bu da zamandan tasarruf sağlar. Yazılıma bağlı olarak projelere notlar ekleyebilir, ekip sohbeti veya farklı habercileri kullanabilirsiniz. Bununla birlikte, ana özellik, müşteri ilişkileri oluşturmak ve yönetmektir. Bu nedenle CRM, serbest çalışanlardan orta ve hatta daha büyük işletmelere kadar bir işletmeye yardımcı olur.

  • Hesap Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Satış hattı , teklifler ve sipariş defteri yönetimi
  • Zaman yönetimi
  • Kaynak Planlaması
  • Gider Yönetimi
  • Proje işbirliği, haberci ve sohbet
  • Takvimler ve diğer entegrasyonlar
  • Tek bir birleşik sistemde birçok özellik ve işlev

CRM sistemi ile birçok farklı özelliği tek bir araçta elde edebilirsiniz. Birden fazla farklı yazılımı kapsamlı bir yazılımla değiştirdiğinizde, günlük yaşamınız kolaylaşacak, maliyetleriniz düşecek ve işletmenizin operasyonları daha verimli hale gelecektir. Modern bir CRM sistemi tüm cihazlarda (cep, tablet, laptop) kullanılabilir. Bazı sistemlerin Android ve iOS için kendi mobil uygulamaları vardır. Bir sistemde kullanılabilen diğer yazılımlar genellikle e-fatura ve bazı önemli entegrasyonları içerir İşinizi yürütmek için çok fazla yazılım kullanmak üretkenliği öldürüyor. Piyasada her büyüklükteki işletmeyi hedefleyen mükemmel, hepsi bir arada araçlar bulunmaktadır. En iyi müşteri ilişkileri yönetimi yazılımı en az birkaç özelliği basitleştirilmiş tek bir araçta birleştirir ve bulut tabanlıdır.  

Logo CRM Yazılımı Nedir?” te bir düşünce

Yorumlar kapalıdır.