Logo Payroll Hakkındaki Tüm Detaylar
Bordro işlemlerinde kolaylık
Çok zaman alan bordro işlemlerini daha kolay ve hızlı gerçekleştirmeyi sağlayan Logo Payroll; özlük yönetimi, organizasyon yönetimi, izin yönetimi, kurum entegrasyonları, ücret simülasyon desteği, esnek raporlama, kolay aktarım gibi özellikleriyle tüm bordro süreçlerini bir bütün halinde yönetiyor.
Güncel mevzuata uyumluluk
Bulut tabanlı yapısı ve Logo’nun etkin mevzuat takibi sayesinde Logo Payroll, bordro süreçlerine ilişkin tüm yasal değişikliklere anında uyum sağlıyor. Bu çevik uyum yeteneği sonucunda kullanıcılar her an en güncel kurallara göre çalıştıklarından emin olabiliyor, herhangi bir yasal sorunla karşılaşmıyor. Logo Payroll, teşvikler ve yan haklar konusunda da tam uyumluluk kazandırıyor. Ayrıca Sosyal Güvenlik Kurumu ya da Maliye Bakanlığı gibi süreçlerle ilişkili yasal kurumlarla tam entegre çalışan Logo Payroll işe alım, işten çıkış, muhtasar beyannameleri gibi bildirimlerin sistemsel olarak alınabilmesini ve iletilebilmesini sağlıyor.
Mobil ya da sabit cihazlar üzerinden erişim
Masaüstü ya da dizüstü bilgisayarlar, tabletler ya da akıllı telefonlar üzerinden kullanılabilen Logo Payroll’a kesintisiz online erişim hem çalışanların hem de İK yöneticilerinin ve ekiplerinin zamandan ve mekandan bağımsız işlem yapabilmesini sağlıyor.
İşletmeye özel organizasyon yönetimi
Logo Payroll’un organizasyon yönetimi özelliği, herhangi bir işletmenin organizasyon yapısını yasal, bölgesel, idari, finansal ve benzeri başlıklar altında hiyerarşik olarak gruplayabiliyor. Böylece İK ekipleri son derece gelişmiş ve detaylı organizasyon şemalarını kolayca oluşturabiliyor, bu şemaları tarih bazında takip edebiliyor, şema üzerinde arama yapabiliyor.
Çalışan yönetiminde İK ekiplerine destek
Özellikle yeni girişler, terfiler, izinler, özlük bilgileri gibi zaman alan ve düzenli takip gerektiren işlemler Logo Payroll ile kolaylaşıyor. Çalışanların hızlı veri girişi ile tanımlanabilmesini sağlayan Logo Payroll, sonrasında da değişen verilerin kolay takibini mümkün hale getiriyor. Her çalışana ilişkin tüm bilgilerin 360 derecelik bir bakışla çizelgeler ve grafikler halinde izlenebilmesi gerek İK ekiplerine gerekse yönetim kademesine zaman ve verimlilik kazandırıyor.
Ödeme ve bütçe yönetiminde kolaylık
Çalışanların organizasyon şemasındaki konumları ve tanımlarına göre gelir, kesinti, puantaj gibi hesaplamalar Logo Payroll içindeki formülasyon desteğiyle kolayca yapılabiliyor. Puantaj ve benzeri işlemlerin birey bazında ya da toplu halde yapılabilmesi, prim ve teşviklerin hesaplanma sürecini hızlandırıyor. Öte yandan ödemelere ilişkin mevzuat değişikliklerinin Logo Payroll üzerinden otomatik olarak güncellenmesi sayesinde tüm ödeme ve bütçe yönetimi de kolaylaşıyor. Çalışanlara banka aracılığıyla yapılacak ödemelerin emirleri de yine sistem üzerinden oluşturulabiliyor. Logo Payroll’un ücret simülasyon sihirbazları da gelecek dönemlere ilişkin tahmini ücret artışları, yan hak tanımları, yeni personel alımı ya da işten ayrılmalara göre alternatif senaryolar oluşturabiliyor. Böylece maliyetlerin öngörülebilmesi ve daha verimli bütçe çalışmalarının yapılabilmesi sağlanıyor.
Çalışan portalı üzerinden izin yönetimi
Logo Payroll’un sunduğu kolay izin girişi ve takibi özelliği sayesinde izin planlama işlemi sadeleşiyor. Tüm izinler takvim üzerinde izlenebilirken, kalan izin hesaplama, vardiyalar, mazeret izinleri gibi detaylar da etkili şekilde yönetilebiliyor.
Öte yandan çalışanlar Logo Payroll’un çalışan portalı üzerinden kolayca izin talebinde bulunurken, yöneticiler de izin onaylarını yine portal üzerinden verebiliyor.
Etkin raporlama
Tüm verilerin güvenli bir şekilde saklanmasını sağlayan Logo Payroll, bu verileri aynı zamanda gelişmiş ve detaylı raporlara da dönüştürebiliyor. Yatay bordro, icmal gibi raporlarının yanı sıra kolayca tanımlanabilen parametreler ve esnek seçimler sayesinde istenen detayda gelişmiş raporlar hazırlanabiliyor.
Sihirbazlarla kolay yapılandırma
Logo Payroll’un ihtiyaçlara göre yapılandırılması için konfigürasyon sihirbazları sunuluyor. Modüller, organizasyon birimleri, iş yerleri, gelir ve kesinti kalemleri birkaç dakika içinde belirleniyor. Ardından, kullanılmayacak kısımlar ekranlarda kapatılarak yalın bir görünümle, kullanıcılar açısından çok daha sade bir arayüz oluşturuluyor; bu da işlem hızlarını ve kullanım kolaylığını önemli ölçüde artırıyor.
Logo güvencesiyle destek hizmetleri
Logo Payroll’un satın alınmasından sistem konfigürasyonuna ya da kullanım sürecindeki sorulara kadar her noktada Logo’nun uzman desteği yanınızda! Yetkin destek ekibimiz, Logo Payroll ile ilgili tüm sorulara hızla ve çözüm odaklı yanıtlar sunuyor.
Kullanıcı dostu tasarım
Kolay kullanım baz alınarak yeni nesil teknolojilerle geliştirilen Logo Payroll’un göz yormayan, estetik masaüstü tasarımı, istediğiniz tüm bilgilere kolay ve hızlı bir şekilde erişmenizi sağlıyor. Logo Payroll kullanıcıları, masaüstünü diledikleri şekilde oluşturabiliyor, böylece sadece ihtiyaç duydukları menüleri görebiliyor. Kullanıcılar için farklı yetkilendirmeler yapılabilmesi sayesinde de her bir İK çalışanı ya da işletme personeli yalnızca kendisini ilgilendiren verilere ulaşabiliyor.
Logo Payroll
Bulut üzerinde çalıştığı için kurulum maliyetlerini ortadan kaldıran, sunucu gibi ek donanımlara gerek bırakmayan Logo Payroll, aylık ya da yıllık abonelikle birlikte hemen bordrolama işlemlerine başlamayı sağlıyor. Sistem bulut üzerinde çalıştığı için donanım bakım maliyetleri de söz konusu olmuyor.